Jom Belajar ‘Tarik Duit’

Salam Ramadan & Salam Perkenalan.

Nama saya Tarmizi. Baru je berkecimpung dalam dunia perniagaan melalui internet. Saya bermula November 2011 dan telah mempelajari pelbagai teknik untuk menjana wang secara online. Anda mesti nak tahu kan, bagaimana sebenarnya kita boleh ‘tarik duit’ dengan hanya bekerja 2-3 jam sehari. Dijamin proses ‘tarik duit’ nie tak meggunakan bomoh-bomoh Siam mahupun bomoh tempatan. 😀

Sebenarnya ‘tarik duit’ tidak sukar jika kita tahu teknik-teknik yang betul dalam mempromosikan produk-produk yang berkualiti untuk dipasarkan secara maya. Dan apabila kita upgrade pelajaran ‘tarik duit’ nie, sampai satu tahap, walaupun kita tak de produk sendiri, orang masih lagi sanggup untuk ambil duit mereka dan hantar masuk ke dalam kocek kita (akaun bank). Haaa.. percaya atau tidak, ini lah yang telah berlaku pada saya pada bulan Julai tahun ini (Julai 2012 baru je lagi). Ini lah penting nya kita belajar teknik-teknik ‘tarik duit’ di internet.

 

 

Teknik ‘Tarik Duit’ 1 – Mudah.my

Mudah.my merupakan satu web pengiklanan. Apa saja yang anda ingin iklankan tidak menjadi masalah. Cara untuk buat duit saya jelaskan dalam ebook percuma nanti. Caranya sangat simple. Kelebihan di Mudah.my ini ialah pelanggan mencari anda, bukan anda mencari pelanggan. Tak nak ke macam tu?

 

Teknik ‘Tarik Duit’ 2 – Alternatif Pay Per Lead

Sejujurnya saya sangat menggemari teknik ini. Kenapa? Saya tak perlu keluarkan modal satu sen pun! Wah, siapa tak nak macam tu kan. Saya akan cuba menerangkan serba ringkas di dalam ebook percuma supaya mudah untuk anda memahaminya.

 

Teknik ‘Tarik Duit’ 3 – Alternatif Google Adsense

Program ini berfungsi di mana anda mempunyai blog, anda memohon untuk mendapatkan iklan-iklan yang berkenaan dan meletakkannya di dalam blog anda. Apabila pelawat blog klik pada iklan tersebut, anda mendapat komisyen. Senang kan konsepnya. Di dalam ebook percuma nanti saya akan terangkan cara bagaimana untuk mendapatkan iklan google adsense tersebut. Hanya dengan 6 langkah yang mudah, anda akan mendapat bayaran dari Google dalam matawang USD! (Pendapatan anda darab dengan 3. Cth: $1000 USD = RM3000 ringgit!)

 

Teknik ‘Tarik Duit’ ke 4 – ke 7

Sebenarnya ada lagi empat hikmat ‘tarik duit’ yang sengaja saya sembunyikan dan hanya dapat dipelajari apabila anda membaca eBook ‘Tarik Duit’ yang akan saya berikan secara percuma. Semuanya anda boleh lakukan sendiri dan tidak melibatkan kemahiran teknikal yang tinggi. Jika ada pertanyaan, sila ajukan permasalahan kepada saya di:- tarmizi.plm[at]gmail.com

 

Sila klik butang Download dibawah untuk mendapatkan eBook Teknik ‘Tarik Duit’ Di Internet. Sila tinggalkan komen anda untuk perkongsian bersama.

importchina

Pada masa ini negara China digelar sebagai kilang dunia kerana banyak barangan yang dihasilkan di negara mereka telah dieksport dengan kuantiti yang banyak kepada hampir kesemua negara di seluruh dunia. Negara-negara lain suka import dari China serta mendapatkan bekalan daripada negara China disebabkan kos per kuantiti barang yang rendah berbanding kos per kuantiti barang yang sama yang dihasilkan di negara selain negara China.

Perkembangan Bisnes Import Dari China

Perbezaan paling ketara di antara beberapa tahun lepas dengan tahun ini untuk anda dan usahawan kecil lain di seluruh dunia adalah kini komunikasi dengan negara China sudah menjadi lebih mudah dan akan mempercepatkan hubungan perniagaan dua-hala dengan mereka walaupun anda menjalankan perniagaan secara kecil-kecilan.

Oleh itu, sebagai seorang yang bijak mengambil peluang, anda sepatutnya mula mencari jalan untuk mendapatkan bekalan barangan import dari China untuk dijual. Dengan berbuat demikian, anda akan dapat menjana lebih banyak keuntungan disebabkan kos bekalan anda yang lebih rendah. Ini akan membolehkan anda untuk mencapai impian kewangan anda dengan lebih cepat.

Sama ada anda sedar ataupun tidak sedar, ramai penjual di Lelong.com.my dan juga eBay mendapatkan bekalan barangan import dari China yang berkualiti dan murah untuk dijual semula. Dengan cara ini mereka dengan mudah dapat menjana pendapatan yang lebih lumayan berbanding penjual lain yang mendapatkan bekalan barangan mereka daripada pembekal lain. Di antara barangan popular yang boleh anda perolehi dan import dari China adalah:-

  • Telefon Bimbit jenis Touchscreen
  • Frame Gambar Digital 3D
  • Aksesori Kereta
  • Android Tablet dengan fungsi Touchscreen
  • Permainan Remote Control (RC) yang boleh dikawal oleh iPhone dan iPad
  • Jam Tangan dengan Kamera Spy
  • Aksesori untuk Kamera SLR/DSLR
  • Gitar Elektrik
  • Permainan Video Touch-Screen
  • Jersi
  • Pakaian Wanita
  • Pakaian & Peralatan Bayi
  • Perhiasan Wanita
  • Beg Tangan Wanita
  • Patung Permainan

Secara jujur, mengimport dan memborong dari China bukan satu tugas yang mudah!

Lebih-lebih lagi bagi usahawan yang baru. Banyak halangan dan masalah yang akan dihadapi jika anda tidak tahu cara yang betul untuk melakukan pemborongan. Anda memerlukan bimbingan dan panduan mengenai ilmu-ilmu pemborongan yang betul supaya anda tidak bermula langkah-langkah pemborongan yang salah dan bakal merugikan anda. Langkah-langkah pemborongan yang salah akan membazirkan masa, wang dan tenaga anda.

Pada masa ini, hanya eBook Bisnes Import Dari China sahaja yang mampu memberikan gambaran dan maklumat sebenar mengenai cara untuk mengimport barangan dari negara China. Oleh itu, saya sarankan anda untuk mendapatkannya.

Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai Bisnes Import Dari China di pautan berikut:

http://tarmizi.my/suka/bisnesimportdarichina

perolehan kerajaan

Syarikat Bumiputera mempunyai nilai peratus keutamaan untuk memenangi perolehan kerajaan. Keutamaan ini adalah diberikan bagi mengekalkan daya saing dikalangan kontraktor Bumiputera agar dapat bersaing dengan kontraktor bukan Bumiputera. Dari segi definisi sebuah syarikat diiktiraf sebagai sebuah syarikat Bumiputera jika memenuhi kreteria seperti berikut:

Continue Reading…

Salam hormat ,

 Kali ini saya ingin kongsikan rasa terkejut bila membaca update dari owner eBook ‘Bisnes Import Dari China’.
Beliau membuat keputusan untuk menaikkan harga eBook Panduan ini tak lama lagi – kini eBook ini berharga RM80 (harga yang mampu milik) untuk anda semua (bakal usahawan import barangan dari China) dan harganya akan dinaikkan kepada RM100 tak lama lagi!

Continue Reading…

Salam Ceria kepada anda semua,

Hari ini saya ingin berkongsi satu berita gembira. Semalam saya berkesempatan chatting dengan rakan saya, Faiz Shafie,  yang sememangnya pakar dalam Bisnes Barangan Import Dari China. Beliau berkata, ramai penjual di Lelong.com.my dan juga eBay mendapatkan bekalan barangan import dari China yang berkualiti dan murah untuk dijual semula. Dengan cara ini mereka dengan mudah dapat menjana pendapatan yang lebih lumayan berbanding penjual lain yang mendapatkan bekalan barangan mereka daripada pembekal lain.

Continue Reading…

Tips Lebatkan Rambut

Rambut yang lebat boleh menjadi aset kepada penampilan anda untuk nampak cantik dan segak. Oleh itu, bagi anda yang ingin dapatkan rambut yang lebat, saya sediakan tips lebatkan rambut di bawah:

1-Untuk lebatkan rambut anda, anda perlu sentiasa basuh rambut anda supaya ia kekal lembap. Jangan basuh rambut anda dengan air panas. Sebaliknya basuh rambut anda dengan air sejuk.

2-Urut kulit kepala anda. Jangan hanya meraba–raba kepala anda. Sebaliknya urut seperti anda urut pada bahagian badan yang lain. Urutan pada bahagian kepala boleh menghasilkan rambut yang lebat dan kuat. Buktinya, ada kedai gunting rambut mamak dan salon mengurut kepala pelanggan mereka untuk lebatkan rambut.

3-Untuk lebatkan rambut, anda perlu makan banyak makanan yang mengandungi vitamin A dan vitamin D.

4-Makan banyak sayur–sayuran dan buah–buahan. Sayur dan buah mengandungi vitamin B6, zink dan magnesium di mana ia penting untuk memberi kekuatan kepada rambut anda. Rambut anda akan lebat apabila rambut anda kuat.

5-Amalkan senaman pada setiap hari atau tiga kali seminggu. Senaman akan kurangkan rasa tekanan dan melancarkan aliran darah di dalam badan. Rambut anda akan lebat apabila anda kurang tekanan atau stress. Aliran darah yang lancar juga membantu rambut anda untuk jadi sihat dan tumbuh lebat.

6-Tip2 lebatkan rambut berikutnya adalah kurangkan minum minuman yang mengandungi kafein dan banyakkan minum air kosong dan jus buah–buahan.

7-Gunakan produk kecantikan yang boleh lebatkan rambut anda.

8-Elakkan menggunakan syampu yang mengandungi terlalu banyak bahan kimia. Bahan kimia seperti yang kita tahu akan memberi kesan yang teruk kepada rambut anda.

Jika anda tidak mampu untuk ikut 8 cara di atas untuk lebatkan rambut, jangan risau. Ada teknik lain yang boleh anda gunakan tanpa perlu ambil masa yang lama.

 

Download Ebook PERCUMA Teknik Mudah Tips Lebatkan Rambut Dalam 30 Hari! di http://www.lebatkanrambut.com/

Incoming search terms: